"Z niejednej półki. Wywiady" Michał Nogaś, Agora.

 


Świetny zbiór wywiadów z pisarkami i pisarzami z całego świata. Nie tylko na temat ich twórczości, tego, co ich inspiruje, ale także wyzwań i problemów współczesnego świata. Michał Nogaś to dobry rozmówca i zadaje ciekawe pytania. Nie przeczytałam jeszcze wszystkich wywiadów, ale nie miałam takiego założenia, bo też nie wszyscy rozmówcy są mi znani. Do książki zamierzam wracać wielokrotnie i z pewnością za każdym razem, kiedy poznam twórczość kolejnego pisarza. Aktualnie mam do nadrobienia właśnie jedną z rozmów. Z wielką przyjemnością przeczytałam wywiady z Olgą Tokarczuk, Jo Nesbo, Orhanem Pamukiem, Jerzym Pilchem czy Alice Munro i wieloma innymi. Ta książka to prawdziwa uczta dla wszystkich moli książkowych, idealna na prezent, taka do której wraca się celowo , bo jej treść nie traci na aktualności. 

Komentarze

Popularne posty